Red Hot Passion
03 August 2005

ohmygodd! ohmygodd! ohmygodd! *squeals for joy* i can finally log in! what a relieve. *wipes sweat*

oh and this entry is REALLY REALLY long. the longest yet. =p

today, jazzy and sheena did reflections!! sheena looked freaking nervous man. lol. then tt candice person frm project superstar came yet AGAIN. what else then to garner support?! *sighs* and her reflection on loyalty kinda sidetracked a lot? it ended up being some kind of reflection of herself? and it sounded kinda like her thank you speech or sth. -.-"

had THREE tests today. i caps-ed/i bolded/itallic-ed "three" not to emphasize the amt. but more like to emphasize how fucked up they all were. early in the morn first period had lit unseen test. normally, i'd be rather pleased cos it'd be a nice start for the day. but for today's case, it kinda sucked. ahh! whatever.

eng after our recess was interesting. abt tt newsweek article abt luxury goods/ materialism, etc..
then had amaths and geog test during top period respectively. amaths sucked. i didnt even do the graph question. worth 12 fuckin marks. (^5 maria!) but scarily, i kinda dont give a shit anymore. used to it by now. i bet i'll end up with a one digit. it's FORTY marks btw.

geog was another pain in the ass. but a fair less painful one. but painful all the same.

so after all tt crap, naz, dirah and i went to town. (hah. the irony of it all.) decided some retail therapy cant do any harm. took 65 to plaza sing. trimmed my hair. ate this grilled fish and rice thingy at ljs which is actually pretty good. considering it's fast food and all.

was at fox when this familiar irritating, loud voice boomed "EH! ISNT THAT NAZ? AND HUDA AND DIRAH!!" or sth along those lines.

lo and behold. there stood clara, diana and ying wai. haha. funny moment there. were saying how much we hated each other (as in me hate them/them hate me) during OAC. no idea how tt came abt. and how i've "changed fo the better" according to ying wai. acutally, i think all that happened was we got to know each other much better? as compared to then. hmm.. oh damn them la! said my hair got no diff! well, at least i feel better. oh. and i think we were LOUD and BOISTEROUS. haha..

reminds me, is baboon going thru menopause?! she seems to nag an extra lot these days.

oh and at fox right, found this top which looks like the zara top i bought! omg! what a rip off!! it was exactly the same, except a different colour (but i bet they have many other colours) and it's 3/4 sleeve. shit la!! this cannot be so! aHHHHHHHHHHHH!!! so pissed man. stupid.

ohyes. bought another pair of earrings! *big grin* (yes, i know, the change of mood is very sudden. but wth.) we saw this 3 for 10 thing. we each bought one. dirah bought for her mum. cos her mum was being so nice to her nowadays! altogether now: "AWWW..."

hahah. the earrings damn funky la. cannot tahan. :D

and finally, at the very last minute, someone decided that maybe macbeth wasnt gonna be that bad after all. and SAVED MY BUTT. in a way. HUI YUN aka hammie aka faggot is my hero!!

see, yest when the last bell rang, mr sng popped his head in our class *literally* and asked rachel for the money for the tix. NO ONE from our class going!! my god. *covers face* so embarrassing. then at the last resort, i yelled to all that would hear who would like to go to watch macbeth. and god answered my prayers. (sorta) yay! so tmr, will be catching macbeth! joy! ;D

so then we walked to far east. passed le meridien hotel and decided to see-see ard. turns out the place is actually quite cool. like a miniature version of bugis market but undergrnd? too bad most of the shops closed down.

we were making an ass of ourselves man. laugh and laugh and laugh. my sides hurt like shit. =p walked past tangs and cldnt resist mrs fields' brownies!! so we bought double fudge, triple fudege and rocky road!! it was so darn good, it was sinful!! omg. the chocs i've been consuming these days! *faints* aww man. that's so bad!! so very bad! this is not good huda!! no no!! not at all!!

at far east, we went ard. naz is looking for her national day outfit. we went frm the lowest level and made our way up. there's this floor tt's been renovated! god. i didnt even know there was any renovations going on. what more a completed one! jeez. tt's how long i've not been to town!

it seems like yet another heeren. *snore* what a bore. but still fun to shop altho the format and things sold are a bit same-same. oh yes. did cha know they now have visualizers, with the walls as screens which they play music vids?! so freaking awesome. neat.

so they were playing some britney vcd or sth. so we stood there and watched her old vids. sometimes, baby one more time, etc. and we started discussing abt britney. how at one point she was every girls' idol. (come on! admit it!) and how she was the only singer in our time with such great influence and power.

and the longer we stood there to watch her old vids, the more we fell in love with her again. her beauty. (do you realise that she looks super pretty/angelic in the "sometimes" vid?) how she dances so well. how she has the ability to transform simple moves to look really great and hot. her perfect features. her pretty-looking mane, etc... (ok, i know this all sounds very lesbian-ish, but it's just all talk yeah.) hell, we even agreed that if we were lesbians, we'd want her as our partner. and we'd be overpossessive and be a total control freak. XP

so yeah. walked ard a bit more, them we headed for the mrt. initially wanted to go to wisma, but well, kinda tired alr. so yepp. tt abt rounded up our day. so yes. bet you guys missed me!! i know! ;D

fri's "be yourself day". the theme's 1985-1995. hmm. our class decided on decorating our class with polka dots! so adorable and retro man. i like. so today recess, our class started putting up circles and OVALS (inside joke) of different sizes in black, red and white. and we also put up the "artefacts corner" sign. as well as the LCDs on the walls. so far so good. all looks pretty cool.

the outifts!! now that's the problem!! clara suggested dirah be madonna. so the three of us are like "madonna and the backup dancers". hmm. but WHAT TO WEAR?? ugh. hate this. anways! must force dirah to wear fishnet stockings!! and the fingerless gloves thingy! and BIG HAIR! ooohh ooohh.. fun fun! x))

oh. here and some results for some thingy i did. i think i'm addicted to quizbox!!

Your view on yourself:
You are down-to-earth and people like you because you are so straightforward.
You are an efficient problem solver because you will listen to both sides of an argument before making a decision that usually appeals to both parties.

The type of girlfriend/boyfriend you are looking for:
You like serious, smart and determined people. You don't judge a book by its cover, so good-looking people aren't necessarily your style. This makes you an attractive person in many people's eyes.

Your readiness to commit to a relationship:
You are ready to commit as soon as you meet the right person. And you believe you will pretty much know as soon as you might that person.

The seriousness of your love:
Your have very sensible tactics when approaching the opposite sex. In many ways people find your straightforwardness attractive, so you will find yourself with plenty of dates.

Your views on education:
Education is very important in life. You want to study hard and learn as much as you can.
The right job for you:
You have plenty of dream jobs but have little chance of doing any of them if you don't focus on something in particular. You need to choose something and go for it to be happy and achieve success.

How do you view success:
You are confident that you will be successful in your chosen career and nothing will stop you from trying.

What are you most afraid of:
You are afraid of things that you cannot control. Sometimes you show your anger to cover up how you feel.
Who is your true self:
You are full of energy and confidence. You are unpredictable, with moods changing as quickly as an ocean. You might occasionally be calm and still, but never for long.


Kind and Gentle
Your kindness is your charm - you are also gentle and sweet. Everybody likes to be around people with your personality. Like a psychologist, people like to talk to you to discuss their problems because you are proper and discrete, as well as confident. You look mature and people respect you. People with this kind of character are few and far between.


The Clothes You Wear

What others see from your style:
You tend to be affectionate but not very strong emotionally. You want to be loved, and this can make you appear needy and clingy at times.

What your nightclothes reveal:
You are friendly and always in good mood. You are candid and helpful, and can be sexy at times too.

What others see from your ties: (??)
You are kind and friendly. You are an uncomplicated person and enjoy exciting activities.

What others see from your belts:
You are a kind of person who likes to hide your feelings. You may have a hot temper but tend to cover it with an outwardly calm and gentle demeanor. You are sensitive when it comes to love.

What others see from your shoes:
You like to be the center of attention. You like to look good at all times and probably never leave the house without makeup on. Although you may be intelligent, you're also insecure about your looks. You care about others, and will always listen to what they have to say.

What others see from your earrings:
You are a sweet and talkative person. You are sociable, energetic and interesting, and get easily bored by the same old things. You are always looking for adventure.

The last analysis:
You are probably a clever and adventurous person. You love to learn new things, and enjoy socializing with friends. Although you enjoy your freedom, you cherish peacefulness and like to spend time alone with your thoughts.


hmm. some are very accurate, it's freaky. some are so NOT, it's hilarious. oh wells. in the name of fun, yeah? oh watchin manhunt now. SO freaking hot. yummy! xP well, good night then ladies and gents. =)

10:56 PM

Links to this post:

Create a Link

<< Home

THEbabe` r

My Photo
Name: Huda
Location: Singapore

If there's one word to describe this girl, it'd be loud. She's easy going and incredibly fun. She'd like to think of herself as approachable (though some claim she looks arrogant and/or fierce). She's highly opinionated and outspoken. Friends insist she's fickle and whines an awful lot. At times, acid-tongued, especially when provoked. A hopeless romantic, that she is. A dreamer. Her mood and emotions fluctuate about in this outrageous manner. Pretty bubbly, loves a good conversation anytime, anywhere. She appreciates beauty of all forms. Quite the idealist, an avid mind wanderer, she'd say. She also finds the horoscope incredibly fascinating. Trust me, you'll love her, if you don't already do. (:

links r

Friendster Profile
MySpace Profile

Dear Delphinus!

ler ping
rachel judith
rachel see
ying wai


A Socialite's Life
Black Jettas
Conversations About Famous People
Go Fug Yourself
Group Hug
Hollywood Rag
I Don't Like You In That Way
Just Jared
Kenny Sia
Mr Brown
Mr Miyagi
Perez Hilton
Pink Is The New Blog
Pop Sugar
Post Secret
The Superficial
Xia Xue



July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
January 2007

layout r

designer: faizah(:
font: tahoma
# #

Hit Counter
Hit Counter
since 100706